T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KURUM İÇİ KAMU İŞÇİ ALIMI İLANI
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: Sason Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Adresi: Aşağı Mah.Hastane Sok.Halk Eğt.Merkezi BinasıKat:1 No:1 SASON/BATMAN |
|
Telefonu: 0488 461 2434 |
Faks no: |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Büro Görevlisi/Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi |
Açık İş Sayısı: 1 Büro Görevlisi , 2 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi |
Niteliği (Geçici/Daimi): Daimi |
Deneyim Süresi: 6 Ay |
Başvuru Tarihleri: Online: 20.05.2024- 27.05.2024 Şahsen Son Evrak Teslim :29.05.2024 saat 17:00 |
|
Başvuru Adresi:Sason Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı |
|
İrtibat Kişisi: Hurriyet BOZKURT |
Unvanı: Vakıf Müdürü |
Telefonu: 0488 461 2434 |
E-posta: Batman.Sason@sydv.org.tr |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
Yer: Sason Kaymakamlığı Toplantı Salonu |
|
Tarih: 03/06/2024 |
Saat: 10:00 |
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Sason ilçe sınırları (İlçe merkezi ve köyler dahil) |
|
Çalışma Süresi: Süresiz |
Çalışma Saatleri: 08:00-17:00 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, 2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, 3- Başvuru tarihinde 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak, 4- Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak, askerlikle ilişiği bulunmamak, 5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. 7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak, 8- Yükseköğretim Kurumlarının en az 4 yıllık İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ve Sosyal Hizmetler bölümleri mezun olmak,
9- 2022-2023 yıllarında ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından KPSS P3 puan türünden en az-60-(Altmış) puan almış olmak, 10- En az -B- sınıfı sürücü belgesi sahibi olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek 11- İyi derecede bilgisayar (Windows, MS Office ve İnternet Programları vb.) kullanma becerisine sahip olmak, (Göreve başlama esnasında Milli Eğitim Müdürlüklerinden onaylı Bilgisayar Sertifikası veya transkript ile belgelendirilecektir.) 12- Adrese Dayalı Nüfus kayıt Sistemine göre, ilan tarihinden en az 6 ay önce Sason ilçe sınırları içerisinde kesintisiz ikamet ediyor olmak, 13- Her türlü mevsim ve iklim şartında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı ile akıl hastalığı bulunmamak. (Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir) 14-Online olarak başvuran adaylar, başvuru için belirtilen ÖZEL ŞARTLARA ilişkin belgelerini Vakıf Başkanlığına belirtilen tarihlerde (20.05.2024- 27.05.2024 tarihi online, son evrak teslim 29.05.2024 saat 17:00 ) şahsen teslim ettikten sonra 2022 veya 2023 yıllarına ait KPSS P3 puan türüne göre en yüksekten başlanarak sıralanır ve alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı kadar aday mülakata çağrılır. Son sıradaki aday ile aynı puan almış adaylarda mülakat listesine eklenir. Ön başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içinde Vakıf Başkanlığına teslim etmeyen adayların ön başvuruları mülakat listesinde değerlendirmeye alınmayacaktır. 15- Mülakat komisyonu, mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. Mülakat komisyonu hiçbir adayı yeterli bulmaması halinde, komisyon kararı ile personel alımını iptal edip yeniden ilana çıkabilir. Bu durumda başvuran adaylar hiçbir hak talebinde bulunamazlar. 16- Adaylar, http://vakifilan.aile.gov.tr internet adresinden elektronik başvuru yapacaklardır. Başvuru evrakları Vakfımıza elden şahsi olarak süresi içinde teslim edilecek olup posta, kargo, e-mail vs. ile gönderilen evraklar reddedilecektir. 17- Aday personel 6 aylık deneme sürecine tabi tutulacaktır. 18-Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfınca alınan personel göreve devam ettiği 5 yıl boyunca becayiş veya transfer hakkı kullanamayacaktır. |
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
1.Kimlik Belgesi Fotokopisi |
|
2.Tarihçeli Yerleşim Yeri Belgesi |
|
3.Adli Sicil Belgesi(e-devletten alınabilir) |
|
3.Sağlık Raporu(Aile hekimliğinden alınabilir) |
|
4.Diploma aslı, kurum yada noter onaylı örneği |
|
5.Ehliyet |
|
6. 2 Adet Vesikalık Fotoğraf ( son 6 ay içerisinde çekilmiş ) |
|
7. Bilgisayar Sertifikası |
|
8. ÖSYM tarafından Lisans mezunları için yapılan geçerli 2022 veya 2023 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSS P3 puan türü Sınav Sonuç Belgesi |
|
9.Askerlik Durumunu gösterir belge (Erkek Adaylar için ) |
|
10.Özgeçmiş (CV ) |
|
EVRAK TESLİM TARİHİ VE YERİ: Online olarak başvuru yapanlar istenilen belgeleri 29.05.2024 saat 17:00’a kadar şahsen vakfa teslim edeceklerdir. Başvuranlar arasında istenilen belgeleri 29.05.2024 saat 17:00 ‘a kadar şahsen vakfa teslim edenler arasında , KPSS P3 puan sıralamasına göre puanı en yüksekten başlanarak sıralama yapılacak ve alınacak personel sayısının 5 (Beş ) katı kadar aday mülakata çağrılacaktır. |
|
FORM ONAY BİLGİLERİ |
|
Tarih: 06/05/2024 |
|
Adı Soyadı:Murat METE |
|
Unvanı:Kaymakam/Vakıf Başkanı |
|
Kaşe/İmza: |
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.